Nahajate se:
Nov podor pod cesto v Polog – cesta ostaja zaprta
Nov podor pod cesto v Polog – cesta ostaja zaprta
22. 10. 2015
144
Septembrsko močno deževje je med drugim sprožilo večji podor nad cesto med Zatolminom in planino Polog oziroma cerkvico v Javorci. Občina je po geologovem pregledu terena pristopila k temeljiti sanaciji izredno nestabilnega terena. Pred nekaj dnevi je v bližini omenjenega pod cesto nastal nov podor, ki ga bodo sanirali takoj za prvim.
Kot je povedal mag. Darko Hrast z Občine Tolmin, ki spremlja sanacijo, je do podorov prišlo v neposredni bližini odseka, na katerem so morali prav tako v neurju poškodovano cesto pred nekaj leti celo prestaviti za nekaj metrov. Septembrski je cesto najbolj kritično poškodoval v dolžini 30 metrov. Kot je povedal Hrast, so izvajalci najprej razbremenili brežino tako, da so na dolžini več kot 80 metrov posekali zaledna drevesa, in sicer do osem metrov nad cesto. To je skupaj naneslo približno 90 kubičnih metrov lesa. Na spodnjem delu kritičnega odseka so v celotni dolžini za zaščito brežine zgradili tri metre visok kamnito-betonski skalomet, preostanek terena pa zaščitili z mrežami ter nazadnje vzpostavili prepust in vgradili tampon. Sanacijo bo občina pokrila iz naslova interventnih sredstev, stala pa jo bo dobrih 40.000 evrov.
Pred nekaj dnevi je v neposredni bližini omenjenega podora pod cesto nastal nov. Ker je teren spodjeden, je cesta v dolžini 8 metrov napokana in zelo nevarna. Zato so vozišče zožili s kamenjem, sanacija tega dela pa bo sledila tej, ki trenutno poteka na prvem podoru. Tam dela po Hrastovih besedah potekajo večinoma tako, kot so načrtovali. Zaključujejo jih s zatravitvijo terena in postavljanjem mrež, kar je zaradi zelo razmočenega terena nekoliko težje, a ob lepem vremenu bodo dela predvidoma končana v treh tednih. Kot rečeno, bodo nato začeli s sanacijo novega podora.
Do nadaljnjega torej ostaja cesta v Polog zaprta za ves promet. Hrast ob tem opozarja, da tako nekateri občani kot tudi turisti popolne zapore ne upoštevajo, ampak prečkajo gradbišče na poškodovanem cestnem odseku. S takšnim kršenjem močno ogrožajo svojo varnost, obenem pa pri delu ovirajo izvajalce sanacijskih posegov.